Translate

søndag 12. mai 2013

Statestikk og populære innlegg..

Inne på statestikk kan jeg se hvilke innlegg som har blitt mest lest og trafikkilder.
Foreksempel så kan jeg se at den siste uken har folk søkt på ting som:
  • ivf blogg, prøverør
  • amh verdier
  • barnløs, svigerinne gravid
  • blødning på rugedag 13
  • erfaring med ivf
  • negativ graviditetstest 12 dager etter innsetting.

Jeg må si at jeg syns det er veldig interessant å se hva dere lesere søker på når dere havner innom bloggen min. Ikke bare viser det at vi er mange som søker andres erfaring med IVF, men det viser også at vi er flere som syns det er sårt å være barnløs når svigerinner, venninner og andre blir gravide. Det viser at vi til tider kan bli usikker mens vi holder på med IVF, og søker andres erfaring rundt hva som kan være "normalt".
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg selv har søkt rundt på internett etter "blødning på rugedag 13", "symptomer i rugetiden" og "bivirkninger av IVF medisiner".
Listen er uendelig lang..


En annen ting som er interessant å se er hvilke innlegg som er mest leste på bloggen:

Alle gode ting er seks..? Alt om IVF forsøkene og FER forsøkene våres

Dette innlegget har blitt lest 506 ganger i følge statestikken
Grunnen til at jeg skreiv dette innlegget var fordi jeg selv leitet etter slike innlegg mens vi hold på med forsøkene. Jeg syns også det er fint å se tilbake på forsøkene våres mens jeg holder på med et forsøk. Feks så kunne jeg se mens vi holdt på med det siste forsøket at jeg kunne forvente å få menstruasjonen mellom 10-14 dager etter innsetting.

Hvem er DU?
Her har jeg fått mange flotte kommentarer fra andre ufrivillig barnløse :) Det setter jeg veldig pris på!

Å tabubelegge barnløshet eller å gi det et ansikt?
Dette innlegget liker jeg selv. Jeg syns det er en viktig problemstilling, og ikke minst er det veldig fint å se at innlegget fikk en slik tilbakemelding:)


Oppdatering fra slutt-timen på sykehuset
Våres erfaringer om hvordan den siste avsluttendes timen var på sykehuset der vi gikk gjennom forsøkene, og snakket litt om veien videre.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar