Translate

lørdag 8. desember 2012

En liten oppdatering..

Dager siden uttak: 12
Dager siden innsetting: 10
Dager med Crinone: 12

Dagene snegler fremdeles avgårde. Jeg har vært ruger i 10 dager nå, og har fremdeles 5 dager igjen før jeg skal teste..
Egentlig venter jeg mensen hvert øyeblikk. Første IVF forsøk fikk jeg mensen rugedag 10. (Andre forsøket testdagen. Men det forsøket endte kjemisk.)

Selv om jeg innest inne i hjerte mitt håper og tror det beste, så viser jeg nok omverden det motsatte. Jeg er livredd for å bli skuffet, og livredd for å aldri bli mamma.
Crinonegelen gir kroppen min mange symtomer, og jeg prøver mitt allerbeste å ikke tolke det som positivt..
Man blir rett og slett skrullete av denne prosessen, og jeg unner ikke min værste fiende å lage barn hos legen. Hadde jeg bare vist at det endte positivt en gang- så hadde det vært greit!

(I går fikk jeg forresten slutt brevet fra St.Olavs der det står hvordan dette forsøket har vært. Der stod det ikke at 5 egg hadde blitt befruktet, men 10..)

I dag skal vi en tur til byen. Vi prøver å kose oss, selv om tankene bare er en plass.

Ønsker alle sammen en kjempe fin lørdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar