Translate

søndag 9. desember 2012

Rosa

Jo nærmere testdato man kommer, desto mer GAL blir man..
I går lå jeg på sofaen sammen med min kjære, og plutselig fikk jeg en ekkel følelse i kroppen.
Jeg gikk derfor på do, tisset og tørket meg forsiktig. Ingen blod.
Så fikk jeg et innfall av å bokstavligtalt tørke meg inni dåsa. Og der kom det jammen meg rosa på papiret.
Verden raste sammen, og vi har begge sovet dårlig i natt. Jeg har drømt om legetimer hos den ene IVF legen på sykehuset.

Våknet klokka tre i natt, tørket meg bare forsiktig (dvs ikke inni dåsa!) Ingen rosa papir.
Våknet igjen klokka halv syv, ingen rosa papir og ingen rosa crinonestav. (Kan så vidt skimte lyyys rosa ferskenfarget crinone rester som kommer ut av og til).
Dette er nerveprirrendes! Fy for en karusell.

Dagen i dag har forsåvidt blitt brukt til å lese om de forskjellige IVF klinikkene i Danmark. Så viss noen har gode erfaringer med en klinikk der, så er det bare til å legge igjen en kommentar!




3 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at det bare er crinonen som gjør det! :)
    Mange klemmer

    SvarSlett
  2. Hvordan gikk det med rosa crinone? Gikk graviditeten normalt?

    SvarSlett
  3. Det var ingen graviditet, Anonym.
    Mensen kom like etter. De gangene jeg har fått rosa crinone, så har mensen kommet like etter.

    SvarSlett