Translate

lørdag 10. november 2012

Tullerusk...

Spraydag: 20
Spray tatt: 78 (Ett i hvert nesebor klokka 08.00 og 20.00)
Antall ganger alarmen har ringt: 39
Antall dager igjen til sprøytestart: 10
Bivirkninger: Hormonell til tusen, konsentrasjonsproblemer, trøtt, hodeverk

En ting som aldri slår feil når vi er i forsøk er at hodet mitt blir helt tullerusk!
Jeg drømmer om babyer hver eneste natt (noe jeg ikke gjør til vanlig..)
I natt fødte jeg en vakker og frisk guttebaby. Jeg ammet han, og var så lykkelig.
Drømmene føles så ekte ut, og det er egentlig litt godt å faktisk drømme litt- kjenne litt på håpet.
I underbevistheten så tillater jeg nok meg selv å drømme litt ekstra nå.
Ikke nok med drømmene, men hver eneste gang vi holder på med forsøk så drømmer jeg nok litt
ekstra om dagen også. Jeg ser på barnevogn, seng, hvilket stellebord vi skal ha, og klær som hadde
passet til en voksende mage.

Tullerusk..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar