Translate

fredag 23. november 2012

Flinke eggstokker..

Det føles ihvertfall slik nå :) Ved tidligere forsøk har jeg vært på flere kontroller før det var "klart" til egguttak. Derfor var jeg i underbevisstheten klar til en kontroll til på mandag eller tirsdag.
Det viste seg at jeg tok feil, for på tirsdag blir det nemmelig egguttak :))
Planen videre nå er å fortsette på Gonal-f og sprayen i kveld og lørdag. Søndag blir det spay klokka 08.00 og 17.00 og jeg skal sette Ovitrelle (eggløysningssprøyte) klokka 22.15 søndagskveld.
På mandag blir det medisinfri dag. Halleluja-det skal bli fantastisk!

Etter kontrollen på sykehuset så var vi på apoteket å hentet litt mer Gonal-f, Ovitrelle og paracett og vival til uttaket. Så nå ligger alt klart i kjøleskapet frem til mandag:)
Jeg har aldri brukt Ovitrelle før, men den såg jo kjempe grei ut. (Ferdigfylt penn).



Nå skal helga nytes med god mat og Munkholm sammens med min kjære.
For spesielt interesserte: I går tok jeg en vanndrivende tablett, så jeg sprang mellom sofaen og toalettet i hele går kveld. Resultat = - 2 kg i dag tidlig. Puh.. :D

4 kommentarer:

  1. Å så bra, flinke eggstokker ! ;)
    Ønsker dere en god helg ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Håper du og din kjære får en kjempe flott helg også :)

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene for dere, at uttaket går fint og at det blir MANGE flotte og gode egg. :D
    Ønsker dere en alldeles super helg, kos dere masse og nyt hverandre.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det Tuppen og Lillemor :))
    Hvordan går det med dere to?

    SvarSlett